tirsdag, januar 06, 2015

Papirkrans

Før jul startet jeg på et prosjekt jeg ikke ante ville ta så mye tid som det gjorde. Men har man begynt får man bare gjøre seg ferdig!
Jeg hadde en halmkrans jeg ville dekorere, en gammel lovbok ble det som skulle brukes.

Her er passende biter kuttet opp i fra min gamle bok.

Man trenger en blyant for å lage "snurrene" som skal limes på kransen.

Jeg bare satte blynten i senter og snurret den rundt blyanten.

Så limer jeg "snurren" på kransen med en limpistol.
Jeg bruker blyanten til å sette snurren på plass, å fjerner ikke blyanten før jeg har tatt på lim.

Jeg har surret en ståltråd rundt kransen slik at jeg har et oppheng.

Her er snurrene festet tett i tett!!

Som du ser er kransen ganske så stor. Men veldig dekorativ.
Gled jeg gjorde den ferdig.

Det var noen grå felter på arkene i boken, dette gjorde at det ble litt liv og spill i kransen.
Liker den veldig godt, og skal få henge stolt på veggen.

Ingen kommentarer: