mandag, januar 05, 2015

Så var 2014 over, å det er et faktum at jeg er en elendig blogger!!! Jeg pleier ikke å ha nyttårsforsett men kanskje jeg burde love å bli bedre til å blogge?
Jeg har mistet litt lysten på å blogge med så lite tilbakemelding, men det er kanskje en sammenheng?
Lite liv i bloggen - lite respons tilbake.
Ok, det er bare å brette opp armene å love bot og bedring i 2015!!

Starter med å legge ut det jeg ikke har vist frem i 2014.
Et gratulasjonskort med dies fra Roxstamps. Pappsugerør og bølgepapp.
Har brukt litt mist på den sorte kartongen.

Et kort til en nyfødt guttebaby. Har fargelagt stempelmotivet med mine kjære copics.
Mayadesign ark har jeg brukt. En kakeserviett og litt gasbind.
"Velkommen til verden" har jeg printet ut selv.

Et litt uvanlig julekort! Dette er en lift vi fikk på et treff jeg var på, så da ble det et litt uvanlig julekort. Men hvem sier at julekort må være røde med nisser på!!??

Jeg elsker kort uten stempeltrykk, jeg liker selvsagt de med trykk også men det er så vanlig å se!
Her fikk jeg en digital fil med noen herlige motiver, så da har jeg laget et kort med det i bruk.
Mayadesign ark, blonde og en del blomster.

Et posekort med nok et digital motiv.
Teksten har jeg printet ut selv.

Nok et posekort med digitalt motiv. Pappsugerør og igjen har jeg brukt Mayadesign ark.
Tekststripene har jeg printet ut selv.

Dette var noe av det jeg ikke har vist frem i 2014, nå skal jeg bli flinkere til å legge ut etter hvert som jeg produserer.


Ingen kommentarer: